Conditii generale de participare, conform art. 3 al Regulmentului cadru aprobat prin HG nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificarile si completarile ulterioare:
-
Sa aiba cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
-
Sa cunoasca limba română, scris şi vorbit;
-
Sa aiba vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
-
Sa aiba capacitate deplină de exerciţiu;
-
Sa aiba o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
-
Sa indeplineasca condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului ;
-
Sa nu fie condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Condiţii specifice necesare pentru postul de consilier/asistent social :
-
Studii superioare absolvite cu diploma de licenta, specializarea asistenta sociala.
-
Vechime in specialitatea studiilor – fara vechime.
- Dovada privind înscrierea în Colegiul National al Asistenţilor Sociali.
- Cunoştinţe operare PC – nivel mediu.
Condiţii specifice necesare pentru postul de ingrijitor batrani la domiciliu :
-
Studii medii.
-
Curs de calificare ingrijitor batrani la domiciliu.
-
Vechime in specialitatea studiilor – fara vechime.
-
Cunoştinţe operare PC – nivel mediu.
Dosarele de înscriere vor cuprinde :
-
cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei;
-
copia actului de identitate, copia certificatului de nastere si copia certificatului de casatorie (unde este cazul);
-
copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
-
copia carnetului de muncă, conformă cu originalul, sau, după caz, adeverintele care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;
-
cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-1 facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
-
adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
-
certificat de integritate comportamentala eliberat de Inspectoratul de Politie Judetean Botosani;
-
curriculum vitae model comun european;
Dosarele de concurs se prezintă împreună cu documentele originale, care se certifică pentru conformitate cu originalul de către secretarul comisiei de concurs – Birou Resurse Umane si servicii sociale furnizate prin asistentii personali.
Termen pentru depunerea dosarelor, la sediul D.A.S. Dorohoi, Biroul de resurse umane și servicii sociale furnizate prin asistenții personali: 04 august 2021, ora 16,00.
Concursul se organizează, la sediul Direcției de Asistență Socială Dorohoi, str. Ștefan cel Mare, nr.43, Dorohoi, după cum urmează:
-
selectia dosarelor 06 august 2021.
-
proba scrisa 26 august 2021.
-
proba practică si interviul – în data de 31 august 2021.
Informaţii pot fi obţinute la sediul Directiei de Asistenta Sociala Dorohoi din str. Stefan cel Mare nr. 43 sau la telefon nr. 0231/617813, interior 15.